Складання претензій та відповідей на претензії
«повернутись на попередню сторінку
Претензія – це вимога (оформлена письмово)
до контрагента про виконання певних обов’язків: оплати боргу, виплати штрафу,
усунення недоліків, покриття збитків.
За допомогою пред’явлення претензії
підприємства та організації можуть врегулювати конфлікт чи позбутись
непорозумінь у співпраці без звернення до судових інстанцій.
Дана послуга - врегулювання спорів через пред’явлення
претензії до контрагента являється не лише дешевим та зручним видом їх розв’язання,
а й доволі швидким та надійним.
Переваги пред’явлення претензії перед пред’явленням
позову до суду:
По-перше – суд розглядає позовну заяву та
виносить по ній рішення на протязі декількох місяців в той час як відповідь на
претензію необхідно надати через місяць. Отже через місяць Ви маєте перед собою
чітко змальовану картину про те, що Вам робити далі, якщо відповідь Вас не
влаштовує то звернутись до суду, або ж відповідь Вас зацікавила і Ви готові на
неї пристати обговоривши деякі моменти.
По-друге – для того щоб подати позовну
заяву до суду необхідно сплатити державне мито та інші обов’язкові платежі, а
для подачі претензій до контрагента Вам не потрібно сплачувати жодних коштів.
Отже, пред’являючи претензію замість позовної заяви до суду Ви економите кошти.
По-третє – для повноцінного та
результативного захисту ваших прав в суді Вам необхідно залучити до справи
професійного фахівця права який підготує Вам позовну заяву та буде представляти
Ваші інтереси у суді і як правило, не в одній лише інстанції, на це Ви
затратите чималі кошти тоді як складення претензії та відповіді на неї є менш
затратною операцією. Отже Ви знову економите кошти.
Наші спеціалісти мають великий досвід
досудового врегулювання спорів шляхом пред’явлення претензії чим допоможуть Вам
економити не лише час та кошти, а й зберегти партнерські стосунки шляхом
коректного складення претензії або ж відповіді на неї.
Вартість послуг спеціаліста – 200.00 грн.
«повернутись на попередню сторінку